Bestyrelsesmøde 16 august 2023 | Carls-Bev Andelsforening

Carls-Bev Andelsforening

← Tilbage til nyheder

Bestyrelsesmøde 16 august 2023

Udgivet den 23. august 2023

Til stede Jannik, Christine, Malene, Line og Anders

BM 16 august 2023

Bestyrelses arbejdsform:
Roller, ansvar og forventninger er blevet afstemt efter debat.

Qvortrup status

  • Efter dialogmøde med Qvortrup hvor mange emner blev debateret deriblandt det for sent udsendte varme regnskab men som nu er sendt ud med mindre husleje eller opkrævning til følge.
  • Andelshaveres info og dokument system Uhapi fra Qvortrup er ikke helt moden til at andelshavere får adgang men systemet tegner lovende.
  • Steen Skals har overtaget som admin fra Qvortrup efter Filmon.

Affalds mail om gebyrer

  • lille stigning i KK priser

Tilstoppet tagrende

  • Jannik spørger tiptop om mulighed for rensning evt Dige VVS

Duer

  • Debateret, men det er fortsat ikke et foreningsansvar

DIGE VVS gennemgang info, Jannik

  • Ny kontrakt underskrives om service aftale.
  • Dige kan kontaktes privat af andelshavere men er ikke et krav.
  • Nøgleboks sættes op til Dige
  • Dige har gennemgået alle systemer, der laves fix på evt nødvendige.
  • AB checker om vi har kode til eksisterende boks.
  • Vicevært fjerner eksisterende bokse

Vedtagelse af roller Bestyrelsen er blevet enige om denne fordeling

  • Fakturas: Nicolas, undersøg om han kan komme på Uhabi liste
  • Mail: Christine med Malene som backup (check pr uge)
  • Q kontakt: Anders
  • Økonomi ansvarlig: ? med Nicolas som backup
  • Akut skader/fixes: Line med Vicevært som backup
  • Møde + ref + GF: Anders
  • TipTop kontakt: Jannik
  • VVS kontakt: Jannik
  • Bolig salg: Christine, Malene backup.
  • Kælder/loftsrum ansvarlig: Jannik/Line
  • Installationer ansvarlig: Anders
  • Gård kontakt: Malene
  • Nøgler: Vicevært, Mette info om Q til Georg

Rotter:

  • løs mistanke om rotte aktivitet, KK kontaktes af Malene

Fælles arealer:
– Fjern venligst ting fra fællesarealer, sæt navn på og fjernelsesdato

Kælder/loftsrums oversigts og fordelings projekt:

  • Der sættes fart på arbejdet med at identificere ejerne. Jannik, Anders og Line går rundt til en start. Der sættes derefter sedler op i opgange og på FB med besked om at andelshavere SKAL skrive navn på deres kælder/loftsrum. Resten af rummene foreslåes at blive tømt.

Lejlighedssalg i Bevtoftgade 2
– Afsluttet, velkommen til Raymond

 

Hofor

  • Varmemåler udskift krævet. Georg tager sig af det (Hovedmåler)

Skilte på døren

  • Line overtager skilteskrivning. Beboere skal tage kontakt til Line for at få nye navnesklite på dør tlf og postkasse

Kasserer:
Vi arbejder efter at Line bytter rolle med Nicolas for at sidstnævnte kan indtræde som kasserer med adgang til systemer, AB checker med Qvortrup om det er ok .

Boligændring/ombygning:

  • Jannik checker tegning og nye vedtægter for bestyrelsens indblanding og Kommunen krav.