Dagsorden / referat fra bestyrelsesmøde 9 nov 2017
Tilstede:
Torben (Formand)
Søren (Kassér)
Anders (Referent)
Christine
Jacob
Jannik
Byggesag i nr 21:
•Bestyrelsen noterer sig både klager og forklaringer afgivet i forbindelse med denne renovering.
•Bedre forhold forventes fremadgående.
Boligsag nr 19;
•Sag følges og arbejdes på af bestyrelse og administrator
Salg af lejlighed:
•Bestyrelsen vil på foreningens hjemmeside bedre dokumentere hvad procedure for salg og bestyrelsens evt indblanding
•Ventelister opdateres
Dørtlf:
•Tilbud på nyt dørtelefonsystem er indhentet af bestyrelsen. Video version er fravalgt pga. Prisen, der tages senere stilling til evt. accept af det billigere, audio only, system.
Qvortrup:
•Der arrangeres møde med Qvortrup (administrator)om generelle issues
Murrevner i bygningen:
•Ingeniør vil besøge os i uge 47 med henblik på evt mindre byggesag
Kælder installationer i beboer kælderrum:
•Der er foretaget inspektion af bestyrelse og VVS firma. Beboere vil blive kontaktet ift med evt. rettelser der skal betales af beboerne. Andre reparationer betales af foreningen.
Regninger:
•Månedens regninger sendes til betaling
Vicevært:
•Bestyrelsen påtænker en prøveordning med vicevært (x antal timer om ugen) Der undersøges teknikaliteter desangående
Rydning af lofter og kælder:
•Der arrangeres syn og indhentes tilbud
test besked
test 2
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.
test besked