Bestyrelsen har fået en række spørgsmål fra en gruppe andelshavere. I forhold til indkomne spørgsmål, har vi drøftet henvendelserne på bestyrelsesmødet d.d., og besvarelse af disse udsendes til samtlige beboere, sammen med information om fremtidig GF.
Vi ser frem til at drøfte samtlige punkter på dette års GF.
Grundet Covid-19, har Qvortrup udsat GF til efteråret. I vil høre nærmere om dato og tidspunkt.
Der er graffiti på vores facade. Søren forhører sig hos Qvortrup vedr. den aftale vi har, så vi kan få facaden renset og fin igen.
Brandslukkere, vi undersøger hvad det koster og kræver at få hængt op/vedligeholdt i fremtiden til opgange/bagtrapper.
Jannik tager udskiftning af pærerne i opgangene med TIPTOP.
Vi er midlertidig uden vicevært. Georg forskanser sig for at undgå Covid-19. Er der hastesager eller andre forespørgsler, banker I blot på hos bestyrelsen.
Mette undersøger hvad der er sket med vores dør til gården/Bevtoftgade. Den ser ud til at være udsat for hærværk. Skulle nogen have set eller hørt noget, må I meget gerne kontakte mig.
Mette vil fremover varetage nøgler til opgangene. Skulle I have brug for at få en ny til hoveddøren, henvender I jer blot til Mette Hussmann, nr. 19, 2. Th. En ny koster 200 kr.
Det er bestyrelsens hensigt, at være informativ og imødekommende. Er der andre spørgsmål, som I ønsker at få drøftet til GF, så er I meget velkomne til at henvende jer til bestyrelsen.
Bestyrelsen har oprettet en e-mail adresse, hvor alle er velkomne til at komme med idéer, forslag og andre input til bestyrelsen. Vi besvarer månedligt. Et godt naboskab hænger ofte sammen med god kommunikation og hensynstagen. I kan fortsat banke på hos os alle!
E-mail: forslagbestyrelsen@gmail.com